dobre nastawienie…

Jak istotne jest tzw. dobre nastawienie uświadamia sobie każdy (albo powinien) kto zarządza ludźmi, i tu, w tym miejscu, nie ma znaczenia czy mówimy o sprzedawcach, czy też o ludziach z jakiegokolwiek innego działu w organizacji.

„Kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka wymówki” – to właśnie te powiedzenie zostało wykute na kanwie nastawienia do otoczenia, nastawienia do problemu. I na tym polega zasadnicza różnica pomiędzy osobami z dobrym nastawieniem i złym. Ci pierwsi chcą rozwiązać problem, Ci drudzy pogrążają się w odmętach niemożności.

Rozmawiając o sprzedawcach należy wziąć pod uwagę okoliczność, iż reprezentują oni Firmę na zewnątrz. I przez pryzmat ich zachowań, stylu bycia, nastawienia, organizacja jest postrzegana i oceniana przez klienta. A jak wiadomo łatwiej jest zatroszczyć się o pozytywny wizerunek od początku działania, niż próbować zmieniać ugruntowaną niekorzystną opinię.

Na koniec można rzec, iż nikt nie lubi przebywać w otoczeniu wiecznego malkontenta i to bez znaczenia w jakiej przestrzeni to się objawia, także czas na zmiany … najlepiej zacząć je od siebie 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Niestety muszę sprawdzić czy jesteś człowiekiem *