Dzisiaj kupujemy od tych których znamy, jutro od tych którym ufamy.

Zmień siebie. Zmień swoją firmę. Wprowadź swój biznes na nowe tory.

Według badań nie jesteśmy w stanie ogarnąć mentalnie wydarzeń które proponuje dzisiejszy świat.

Nie jesteśmy w stanie dokonać wyboru, który byłby optymalnie dopasowany do naszych potrzeb, najlepszy.

Zbyt wiele informacji trzeba przyswoić, zbyt dużą wiedzę posiąść aby w każdej dziedzinie życia podejmować słuszne decyzje. I to  niestety jest pożywką na której często żerują nieuczciwe firmy i handlowcy.

Tutaj chciałbym stworzyć miejsce którego celem będzie propagowanie uczciwego, etycznego, „czystego” handlu.

Gdyż jestem przekonany, iż takie rozwiązanie:

– ma przyszłość;

– jest wbrew pozorom najbardziej efektywne;

– jest zgodne z wartościami powszechnie uznanymi;

– jest optymalnym rozwiązaniem w każdej firmie próbującej określić swoją tożsamość, zdobyć przewagę konkurencyjną, czy wreszcie zbudować efektywny dział sprzedaży;

Co prawda jako ludzie mamy skłonność do patrzenia na świat i otaczającą nas rzeczywistość w perspektywie krótkookresowej, lecz doświadczenie i przykłady najbardziej spektakularnych sukcesów najbogatszych ludzi świata potwierdzają, iż osiągnęli oni swój sukces ponieważ patrzyli dalej niż pozostali gracze rynkowi.

Ponieważ w sukcesie często nie chodzi żeby zobaczyć coś czego nikt jeszcze nie widział, lecz bardziej aby zobaczyć tak jak jeszcze nikt nie widział.

Dodatkowo uważam, że każdy ma prawo być traktowany uczciwie, szczególnie klient w relacji ze sprzedawcą, rozumianym tutaj zarówno jako podmiot gospodarczy (firma) jak również osoba fizyczna w postaci handlowca.

Każdy kupujący, szczególnie w sferze gdzie angażuje swoje środki materialne, winien mieć zapewnioną czystą i rzetelną obsługę bez obawy że zostanie wprowadzony w błąd, oszukany, czy mówiąc potocznie „nabity w butelkę”.

Dlatego powstała witryna Etyczny Handel. Będę tutaj wraz z osobami współpracującymi dożył do świadczenia usług w sposób etyczny. Możemy występować zarówno jako kupcy, jak i sprzedawcy. W zależności od potrzeb własnych, jak również zleceń z rynku. Ponieważ dzisiaj trudno jest stwierdzić, które urządzenie/usługa będzie nam najbardziej odpowiednia, która najlepiej dopasowana do naszych potrzeb, która spełni nasze oczekiwania najpełniej? Zbyt wiele pytań,  zbyt wiele niuansów, często technicznych, o których nie mamy pojęcia.

Kadra z którą mamy do czynienia, oczekując od nich profesjonalnego doradztwa, to (niestety) najczęściej osoby z wiedzą poniżej oczekiwań, często mniejszą niż my. Pracujące od kilku dni, ponieważ fluktuacja będąca następstwem różnych czynników, najczęściej oszczędności, nie pozwala zatrzymanie się na dłużej w danej branży, stanowisku, firmie.

Jak sprzedawać, jak kupować w obecnym czasie, jakie wartości propagować, do czego dążyć?

To wszystko jest wyzwaniem, któremu chcemy sprostać.

A jestem przekonany, że odpowiedzią na te potrzeby i wiele innych będzie propagowanie etycznego handlu. Czystego i z klasą.

Sfery działania:

 

– schemat graficzny

dariusz nosorowski

Write a Reply or Comment

Your email address will not be published.

Niestety muszę sprawdzić czy jesteś człowiekiem *