Informacja o mnie…

Wiek 38 lat, handlem zajmuję się od 22 lat, wszystko zaczęło się jeszcze od handlu na bazarze i jeżdżenia najpierw na wschód do były republik radzieckich, wożenia tam jeansu, a przywożenie wszystkiego. Później zachód i jeżdżenie do Niemiec.

Aby po pewnym czasie wejść w usystematyzowane struktury sprzedaży i przejść wszystkie stopnie hierarchii sprzedażowej, od przedstawiciela handlowego rozpoczynając, poprzez specjalistę ds. sprzedaży a na menadżerze zarządzającym sprzedażą i zespołami handlowymi kończąc.

Dodatkowo absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku,  dodatkowo Master of Business Administration oraz SGH Executive of Business Administration.

Sumując, handel to poniekąd całe moje życie, obecnie propaguję etyczną sprzedaż, najskuteczniejsza moim zdaniem.

Świadcząc usługi dla firm:

1. szkolenia handlowe sprzedawców;

2. organizacja działów sprzedaży;

3. doradztwo biznesowe;

4. sprzedaż własna zasobami osób (handlowców) skupionych wokół idei/organizacji etycznego handlu;

5. współpraca z handlowcami w celu wypracowywania dobrych praktyk; wspólnej realizacji zleceń sprzedażowych firm zewnętrznych;

A teraz w strukturze doświadczeń zebranych chronologicznie:

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Dyrektor Sprzedaży w Segmencie Firm | Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.  – największy wydawca publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim, oprogramowanie dla biznesu m.in. SIP LEX i serwisy branżowe.  | Warszawa | 01/2010 – 31.08.2011.

Główne obowiązki:

  1. Stworzenie lojalnej bazy kluczowych klientów;
  1. Zarządzanie działem sprzedaży w regionie Polski centralnej i wschodniej;
  1. Sprzedaż bezpośrednia; Call Centre; e-commerse;
  1. Odpowiedzialność za budżet ok. 15 mln. zł w skali roku.

Kluczowe osiągnięcia:

· Nagroda Zarządu Wolters Kluwer Polska – Innowator 2010r.

· Najlepsze wyniki sprzedaży w roku 2010 i bieżącym (118% wykonania budżetu w nowej sprzedaży; 180% NPD).

· Przekroczone globalne wyniki sprzedaży ok. 10% (jako jedyny zespół) ponad założony budżet.

· Wdrożenie nowych struktur sprzedażowych w regionie.

Regionalny Dyrektor Sprzedaży B2B | Wolters Kluwer Polska | Warszawa | 07.2008 – 12.2009
Kluczowe osiągnięcia:

· Restrukturyzacja oddziału warszawskiego;

· Budowa całkowicie nowych struktur;

· Implementacja struktury macierzowej firmy do działu handlowego.

· Segmentacja rynku w skali kraju.

Regionalny Dyrektor Sprzedaży | Wolters Kluwer Polska | Łódź | 01.2007 – 06.2008
Kluczowe osiągnięcia:

· Przebudowa struktur regionalnych.

· Wyprowadzenie oddziału z ostatniego miejsca w rankingu na 2 w ciągu 1 roku.

· Zaliczony do grupy najlepszych Dyrektorów Sprzedaży.

Specjalista ds. Kluczowych Klientów | Polskie Wydawnictwa Profesjonalne |(obecnie WKP)| Białystok | 04.2003 – 12.2006
Kluczowe osiągnięcia:

· Najlepsze wyniki sprzedaży w kraju.

· Najlepszy Specjalista ds. Kluczowych Klientów.

Przedstawiciel Handlowy  | Wydawnictwo Prawnicze Lex (późniejsze PWP) |                                                                                               Białystok  | 09.2000 – 03.2003

WYKSZTAŁCENIE

2008-2009     SGH, studia podyplomowe, Executive of Business Administration,

Warszawa

2004-2006   Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, Master of Business

Administration, Białystok

1999-2004     Uniwersytet w Białymstoku; Magister Prawa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Niestety muszę sprawdzić czy jesteś człowiekiem *