Kilka technicznych kwestii ważnych w procesie sprzedaży:

Klika punktów, które mają pomóc zrozumieć co trzeba zrobić aby zaspokoić potrzeby klienta, przez co nasza skuteczność będzie wysoka:
Racjonalne/techniczne:
Posiąść dogłębną wiedzę o rynku, branży i produkcie
Zadawać właściwe pytania; aktywne mówienie
Dokładnie rozpoznać potrzeby klienta, aktywne słuchanie
Przekonująco argumentować (poprzez korzyści), mówienie sugestywne, z emfazą
Umiejętnie odpowiadać na zarzuty
Stać się znakomitym doradcą merytorycznym
Opanować efektywne zarządzanie czasem
Prawidłowo ustalać priorytety
Być skutecznym w działaniu (tutaj już nie tylko dotyczy to sprzedaży, lecz życia przekłada się na całe życie).

 

by dpn

Ten wpis został opublikowany w kategorii Dobre praktyki, Różne i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Niestety muszę sprawdzić czy jesteś człowiekiem *